NewTek LightWave 3D v2018.0.1 » KinDzaDza
Home | Footage | Sound FX | Tutorials | Музыка | Фильмы | Контакт |
KinDzaDza - It's Other!  

Главная страница » Software » 3D » NewTek LightWave 3D v2018.0.1
Логин
Пароль
 
Забыли пароль?
Ещё не зарегистрированы?
Регистрация

NewTek LightWave 3D v2018.0.1
Software » 3D | автор: SonyQ (2.02.18)
NewTek LightWave 3D v2018.0.1Program Name: LightWave 3D v2018.0.1
Program Type: 3D animation
Developer: NewTek, Inc.
Homepage: www.lightwave3d.com
Release Date: 02.02.2018
Interface Language: English
Platform: Windows 7/8/8.1/10, 64-bit ONLY
File Size: 264.44Mb

LightWave 3D - новая версия известного 3D-редактора. Это легкая в применении трехмерная анимационная система, обладающая невероятной мощью. LightWave обеспечивает все: от парящих логотипов до высококачественной анимации для кино и телевидения. Интуитивный интерфейс, мощный моделер, превосходное управление анимацией, высочайшее качество рендеринга - все это делает LightWave лучшим выбором для профессионалов, занимающихся 3D графикой.

Пакет LightWave дал имя и известность таким популярным компьютерным играм, как SeaQuest DSV, Legend of Kyrandia, Babylon 5, Unsolved Mysteries, Hercules и Star Trek: The Next Generation. Совершенные возможности LightWave в области анимации станут проводником всех ваших планов в создании профессиональной вещательной графики, спецэффектов и фотореалистичной анимации.

LightWave объединяет более тысячи анимационных инструментов, облегчающих и сокращающих повседневную работу художника. LightWave обеспечивает легкость в использовании и высокую продуктивность. Удобная интуитивная рабочая среда LightWave дает возможность создания непосредственной связи между выдумкой и реальным воплощением.

LightWave - идеальный инструмент для создания 3D графики при использовании в сети. Пакет обеспечивает возможность создавать VRML файлы.

LightWave 3D включает в себя новые технологии, такие как Virtual Preview Renderer (VPR) для рендеринга во вьюпорте в режиме реального времени и Anaglyph Stereoscopic Preview, а так же ряд новых функций и усовершенствований:
• Создание огромного количество объектов-клонов в сцене без переполнения памяти
• Масштабирование, расположение, вращение и рандомное клонирование по поверхности
• Анимация реалистичного движения сгруппированных объектов — птиц, рыб, насекомых, животных, самолетов, космических кораблей и т.п.
• Новый инструмент моделирования для подготовка разрушаемых объектов для Bullet Dynamics
• Анимация взрывов без использования динамики с контролем плотности при помощи карт веса
• Разрушение зданий, создание взрывов и быстрое размещение объектов в случайном псевдо-естественном порядке при помощи Bullet Dynamics
• Поддержка новых типов контроллеров, в том числе Sony Playstation Move
• Импорт и экспорт моделей и текстур в программное обеспечение Pixologic Zbrush
• А так же новые возможности буфера визуализации, сценарии Python, усовершенствования FiberFX, улучшение пользовательского интерфейса и многое другое.

В версию 11.5 включена новая модульная система Genoma, предназначенная для быстрой оснастки двуногих и четвероногих персонажей с применением встроенных пресетов. Расширены возможности моделирования, что было достигнуто благодаря появлению в выпуске новых инструментов (UV Unwrap, Edit Edges, Place Mesh, Slice, Thicken и Heat Shrink), с помощью которых процесс создания модели становится более интерактивным и производительным.
В системе Bullet Dynamics улучшена поддержка динамики мягких тел — теперь можно моделировать ткань, резину, желе и другие подобные объекты, а также учитывать при деформации силу ветра, что позволяет имитировать эффект ряби. Инструмент Flocking, используемый для получения реалистичных скоплений живых организмов (косяков рыбы, стай птиц, полчищ насекомых и пр.), пополнился набором моделей поведения объектов.
Обновлен инструмент Instancing, предназначенный для дублирования огромного количества объектов (с возможностью изменения масштаба, степени растягивания, уровня смещения и иных характеристик отдельных экземпляров) и позволяющий создавать объекты с высокой степенью детализации при сохранении приемлемого времени рендеринга. Кроме того, появились новые инструменты в группе Interchange Tools (данные инструменты позволяют выбрать отдельные элементы сцены и увидеть их Adobe After Affects) и улучшены возможности рендеринга (в VPR добавлена поддержка глубины резкости, размытия в движении и др.). Имеются и другие, менее значимые изменения.

--------------------------------------

LightWave 3D combines a state-of-the-art renderer with powerful, intuitive modeling, and animation tools. Tools that may cost extra in other professional 3D applications are part of the product package, including 999 free cross-platform render nodes, support for Windows and Mac UB 64 and 32-bit operating systems, free technical support and more. LightWave is enjoyed worldwide, as a complete 3D production solution for feature film and television visual effects, broadcast design, print graphics, visualization, game development, and Web. LightWave is responsible for more artists winning Emmy Awards than any other 3D application.

Major Studios and Post-Production Houses spend years assembling their custom pipelines, often at great expense and requiring large numbers of technical staff to maintain. Those complex pipelines are perfect for companies with hundreds of employees, but can be overkill for the majority of studios around the world with 40 employees or less.

LightWave fits seamlessly into large multi-software pipelines - with its powerful interchange tools including FBX, ZBrush GoZ, Collada, Unity Game Engine Support, and Autodesk Geometry Cache. Unlike other software packages, LightWave offers artists and studios a complete end-to-end solution right out of the box. Robust polygonal and subdivision surface modeling, unique. Interchangeable layered and nodal texturing, along with powerful dedicated node material shaders. Powerful animation and rigging tools. Eye-popping volumetric and dynamic effects systems. A production proven, award-winning Global Illumination render engine - built in. You decide what workflow or pipeline suits you best and LightWave puts all of the tools in your hands.

LightWave has been the choice of countless studios and artists for over 20 years. Chances are LightWave was used to create many of your favorite films, television programs, and games.

Bullet Constraints
Take control of dynamic simulations with new constraint types such as Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring and six degrees of freedom (DOF) constraint types. Whether it's a car rolling over a terrain with fully working suspension, or a rag doll falling down the stairs, constraints help make the movement believable.

Importance Sampling
Greatly improve the quality of scenes lit by GI and HDR images or background lighting. Importance sampling intelligently concentrates rays into important areas and eliminates the noise and splotches that arise from highly differing light intensities for cleaner, more predictable renders.

Match Perspective Tool
Whether matching plates or simply placing objects in photographs, matching the camera position and rotation can be a time consuming process. The new Match Perspective tool can quickly sync the LightWave camera to an original photo or plate.

Genoma 2 Character Rigging System
This rapid modular rigging system, which at the base level is a complete rigging development kit (RDK), can be used to quickly rig characters for animation without the need to set up complex rigs from scratch. Genoma 2 can create expert rigs and generate custom presets that perfectly fit into any character animation pipeline. It supports the use of Math Expressions and Scripts and includes new and improved human, feline, and arthropod preset rigs.

Edge Rendering
Intersection Edges can now be drawn where geometry intersects on the same object and/or separate objects, allowing for more creative control over cel rendering. Use Patch Border Rendering to make Sub-Division patch borders visible in the renderer with the click of a button. It is perfect for modelers who want to showcase their mesh topology combined with the full render. Edge Buffer can be used to render all edges into their own buffer, allowing for post-process manipulation in a compositing software.

64-Bit QuickTime Support
Loading and saving Quicktime movies is now possible to those using 64 bit versions of LightWave for Windows.
LightWave 2015 includes new enhancements to the Viewport Preview Renderer (VPR) and introduces many new features and improvements such as Interactive Dynamic Parenting, Textured Falloffs in Modeler, Fiber FX, GoZ Multi-tool and Unity 5 support, and more. It also supports the latest interchange formats such as Alembic 1.5 and FBX 2015.


LightWave 2018 highlights include:

Physically Based Rendering System
Completely rewritten rendering, shading and lighting architecture for greater realism, accuracy and ease-of-use

Render and Light Buffers
Expanded workflow for render and light buffers that simplifies compositing and offers more flexibility, including real-time preview of new buffers in any viewport using VPR, as well as custom buffers using the node editor

Volumetric Engine and Open VDB Support
Using the new volumetric render primitives, artists can specify physically based properties, Scattering, Absorption and Emission parameters, along with powerful node networks

Light Capabilities
New lighting architecture brings physical lights that can be optionally visible to the camera, and improved loading of IES web files to better match the intensity of real manufactured lights

Surface Editor, Material Nodes and Surface Preview
The Surface Editor has been overhauled for the new shading system with powerful node-based materials that are presented with a familiar interface

Virtual Reality Camera
Includes both cylindrical and spherical modes for creating stereo 360-degree renders and animations for VR applications

Modifier Stack with New Deformation Nodes
Unlocks and simplifies the previously fixed order of operations for Bones, Morphs, Subdivision and Displacements with the ability to drag and drop to re-order mesh deformations interactively

Cel Shader and Enhanced Edge Rendering
Offers flexible non photoreal render control over material shading and allows gradient-based cel shading, while Edge Rendering uses any material available in the Surface Editor to shade any line

More Integrated FiberFX
Expanded to integrated closely with the new lighting and shading system and can use any material on the fibers. Fibers are now generated using the new primitive object architecture

Layout-based Parametric Shapes
Parametric shapes allow for creation of virtual primitive shapes in Layout that can be displaced, surfaced and rendered without needing any geometry

Noise Reduction Filter
Speeds up render times by using less Global Illumination rays and samples, while allowing for clean up of the resulting noise using filters instead of increased render settings

New Modeler Features
Layout View viewport shows the current camera view from Layout. Also new are fully interactive tools including Lattice, Smoothing, Array and Spline Bridge

• Additionally, LightWave 2018 includes new enhancements to the Viewport Preview Renderer (VPR) and introduces many additional new features and improvements such UDIM texture support, more supported presets, FiberFX, Unity 5 support, and more.

LightWave 2018 Documentation >>

System Requirements
Hardware
- Intel Core 2 or AMD Athlon II Processor (or better)
- 64-bit System RAM: 4GB minimum
- Available USB Port (for users with existing hardware dongles)
- Operating System
- 64-bit: Windows 7 through Windows 10 64-bit Edition
Display
- Minimum Graphics Card: NVIDIA GeForce 8400 series or ATI X1600
- Minimum Screen Resolution: 1024 x 768 pixels
Installation Requirements
- Storage: All systems require 750MB available hard drive space (excluding content); complete Content library is approximately 3GB.

Download:
NEWTEK_LIGHTWAVE3D_V2018.0.1_WIN64-XFORCE [5 license files]
Depositfiles.com>>
Uploaded.net>>


For VIP-members only (BETA)
Если вы здесь ничего не видите, то значит здесь ничего нет, либо вы не входите в группу VIP-members
If You do not see here anything, it means there here is nothing, or you are not VIP-member.


Внимание! Всегда проверяйте антивирусом файлы, которые Вы загружаете! / Attention! Always check files you download with your antivirus software!

Другие новости по теме / See also:
  • NewTek LightWave 3D v2018.0.2
  • NewTek LightWave 3D v2018.0.3
  • NewTek LightWave 3D v2018.0.5
  • NewTek LightWave 3D v2015.2 (Win32/Win64)
  • NewTek LightWave 3D v2015.1 (Win32/Win64) + Content
  •  
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
     

    Комментарии / Comments

    Информация

    Посетители, находящиеся в группе guests, не могут оставлять комментарии в данной новости.
     
    KinDzaDza.net ©2016 :)
    Designed by Pazak
    Home | Software | Footage | Sound FX | Tutorials | E-Books | Музыка | Фильмы | Контакт
    Все публикуемые материалы предоставлены здесь только для ознакомления, все права на них принадлежат их владельцам!
    Published materials are given here only for acquaintance, all rights to them belong to their owners!